دوست

کوتاه مفید خواندنی

دوست

کوتاه مفید خواندنی

چشم

 

  

چقدر خوب و روشن است نمای چشمهای تو 

 

نمی رسد ستاره ای به پای چشمهای تو 

 

به ماه خیره می شوم فقط گریه می کنم  

 

دلم که تنگ می شود برای چشم های تو 

 

وهی مرور می کنم نگاه اول تورا 

 

اگر نمی رسد به من صدای چشمهای تو 

 

تو تا پلک میزنی به سجده میرود دلم 

 

به پیشگاه اعظم خدای چشمهای تو 

 

شبی خراب می شود حصارهای فاصله 

 

وآب می شود دلم به پای چشمهای تو 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:39 http://sky-line.blogsky.com

سلام شروین مرسی که اومدی
تو هم عالی نوشتی
بایرامین موبارک
ببخشین که نمی تونم سر بزنم واسه
امروز و فردا هم یه عالمه کار ریخته سرم
فعلا...

چخ ممنون الله سنین ساخلاسین / لطف ایلدی/ زحمت کشیدی/ ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد