دوست

کوتاه مفید خواندنی

دوست

کوتاه مفید خواندنی

بایدرفت

برای تا ابد ماندن باید رفت:



گاهی به قلب کسی



گاهی از قلب کسی......

آهای

آنقدر مرا سرد کرد،


از خودش.. از عشق..


که حالا به جای دلبستن یخ بسته ام،


آهای!! روی احساسم پا نگذارید.. لیز میخورید!!!

love

❤ しѺ√乇 ❤

راه من ..
 
نگاه توست ....
 
پلک نزن !
 
بی راهه می روم ..
.!!!


دردتورا

من درد تو را ز دست آسان ندهم

دل بر نکنم ز دوست تا جان ندهم

از دوست به یادگار دردی دارم

کان درد به صد هزار درمان ندهم

مردبزرگ

مرد بزرگ کسی است که در سینه قلبی کودکانه داشته باشد

فریاد

گاه در صبر و سکوت بر سر درد ،  

 

قدرتی است که در بیتابی فریاد نیست  

 

 

 

 

دکتر شریعتی

سختی

سختی های بزرگ به آدمی نیرویی دو چندان می بخشد .  

 

 

اُرد بزرگ

دل پر

وقتی دلت از زمین و زمان پره و سنگ صبوری نداری  

 

درد دلتو به کی میگی؟  

 

به منم بگین ..

راستش

راستـش را بگو 

 

نکند تو همان “این نیـز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟ 

؟ 

؟ 

؟ 

وقت دلتنگی

پشت آن پنجره ی رو به افق ،  

 

پشت دروازه ی تردید و خیال  

 

 

لا به لای تن عریانی بید ، 

 

 من در اندیشه ی آنم که تو را ، 

 

 وقت دلتنگی خود دارم و بس......