دوست

کوتاه مفید خواندنی

دوست

کوتاه مفید خواندنی

پروردگارا

می بخشم کسانی را که هر چه خواستند با من ، 

 

 با دلم ، با احساسم کردند  

 

و مرا در دور دست خودم تنها گذاردند و 

 

 من امروز به پایان خودم نزدیکم ، 

 

پروردگارا. به من بیاموز در این فرصت حیاتم آهی نکشم  

 

برای کسانی که دلم را شکستند 

رخ زرد

سالها شد که رخ زرد مرا دوست ندید  

 

 بس که خون جگر از  دیده روان است مرا . . . 

آتش

احساس سوختن به تماشا نمی شود

 

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم . . .

Love ...

I love all the stars in the sky, but they are

nothing compared to the ones in your eyes


من تمام ستاره های آسمون را دوست دارم ولی


اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو


میدرخشه هیچند

ساده

ساده لباس بپوش، ساده راه برو

 

اما در برخورد با دیگران ساده نباش

 

زیرا سادگی ات رانشانه میگیرند

 

برای درهم شکستن غرورت . . .

نقاش ماهر

چه نقاش ماهری است

 

فکر و خیال

 

وقتی که دانه دانه موهایت را سفید می کند

رعنا

رعنا

رعنا تی تومان گَله کشه (رعنا)
تی غوصه آخر مَرَ کُشه (رعنا)
دیل دوسی کردآجانه (رعنا)
حنا بنی تی دستانه (رعنا)
آی رو سیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنای میشه رعنا سیاکیش میشه رعنا

(آخه) پارسال بشو امسال نومی (رعنا)
تی بشورا واش در‌بومی (رعنا)
تی لنگان خاش دربومی (رعنا)
آی رو سیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنای میشه رعنا سیاچیش میشه رعنا

امسال سال چائیه (رعنا)
رعنای تی پرمه دائیه (رعنا)
جان من بوگو مرگ من بوگو رعنا
رعنای گل رعنا گل سمبله رعنا

رعنا بوشو تا لنگرود (رعنا)
خیاط بدی هیچ کی نوگود (رعنا)
خیاط وچی ته ره کت بودود (رعنا)
آی رو سیا رعنا جان برگرد بیا رعنا
رعنای میشه رعنا سیاچیش میشه رعنا 

 

 

معنی درادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کسی

 

کسی باش که عمری با تو بودن ، یک لحظه ،

 

 و لحظه ای بی تو بودن ، یک عمر باشد

نقش

آنهایی که درزندگیت نقشی داشته اند را دوست بدار



نه آنهایی که برایت نقــش بازی کرده اند . . .

زیبایی زندگی

زیبایی زندگی

 

دراین است که،بی خبر دعایت کنند

 

نبینی نگاهت کنند،

 

ندانی و دوستت داشته باشند

دوستی واقعی

دوست داشتن


        واقعی یعنی حاضرم مال من نباشی

                               

                               ولی خوشبخت باشی