دوست

کوتاه مفید خواندنی

دوست

کوتاه مفید خواندنی

سال نومبارک

  

 

 

بخند..نفس های آخر است...

بخند..که سال نکویت از بهارش پیدا شود...

بخند..دارد تمام میشود...

بخند..که حزن امسال با نفس های آخرش برود از خاطرت.

بخند...تا پایان این سال چند روزی بیشتر نمانده
 

 

http://gtale.blogsky.com    افسانه

پول

ﭘﻮﻝ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﻗﺪ ﻣﺎﺳﺖ 

ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺁﻥ ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﺎﺷﯿﻢ 

ﭘﺎﯾﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﺭﻭﯼ ﭼﻪ ﭼﯿﺰﻫﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﯾﻢ   

کلاغ

دنبال کلاغی میگردم تا قار قارش را 

 

به فال نیک بگیرم 

 

وقتی همه قاصدک ها لالند...

ای وای

افسار دلم دست خدا بودچنین شد 

 

ای وای اگردست خودم بود چه می شد؟ 

 

مقصود دلم مهرووفا بود چنین گشت 

 

گرمقصد من جور و جفا بود چه می شد؟

جمع و تفریق

حوصله جمع و تفریق ندارم

ادامه مطلب ...

چه آسان

چه آسان تماشاگر سبقت ثانیه هاییم 

 

وبه عبورشان میخندیم 

 

چه آسان لحظه ها رابه کام هم تلخ میکنیم 

 

وچه ارزان به اخمی میفروشیم 

 

لذت باهم بودن را 

 

چه زوددیرمیشودو نمیدانیم که فردا می آید 

 

وشاید ما نباشیم 

 

وقتی تنهاییم

وقتی تنهاییم دنبال دوست میگردیم 

 

وقتی پیداش کردیم دنبال عیباش میگردیم 

 

وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاشیم 

 

و باز هم تنهاییم....

خوشه ماه

آسمان صاف و شب آرام 

 

بخت خندان و زمان رام 

 

خوشه ماه فرریخته درآب 

 

شاخه هادست برآورده به مهتاب 

 

شب و صحرا و گل و سنگ 

 

همه دل داده به آواز شباهنگ 

 

 

ف مشیری

بی های و هوی

درتکاپویی گران بی های و هوست 

 

چهره اش رنگین کمانی از بهشت آرزوست 

 

با نسیمش هرچه خواهی  

 

سبزوسرخ ورنگ وبوست 

 

وین همه آبادی و شادی ازوست 

 

 

 

ف مشیری

چهارشنبه سوری

دستانت را به من بده  

  

تا با هم از رو آتش بپریمم!  

 

 آنان که سوختند ، همه تنها بودند! 


 

چهارشنبه سوری مبارک  

 

گفته بودم

گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم  

 

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی